TeÉrted Akadémia

Ez a blog a TeÉrted Akadémia diákújságíró kurzusának kulisszái mögül tudósít, és a tanfolyam részvevőinek első zsurnaliszta szárnypróbálgatásait hivatott közölni. A TeÉrted Akadémia a Budapesti Művelődési Központ ifjúsági programsorozata. A program az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Bővebben: www.bmknet.hu, www.teertedakademia.hu

Közel a vég!

2010. 12. 06. 15.00 TeÉrted Akadémia

Na jó, nem is annyira közel, mert a mostani csoport csak februárban végez. Ám egyszer már véget ért a tanfolyam: hogy a tavaszi (májusban végzett) újságíró-palántákat mennyire viselte meg az elválás, és milyen benyomásokkal távoztak, arról az alábbi személyes vallomások tanúskodnak.
 

Kép forrása: sxc.hu

Hallgatók az akadémiáról


Agócs Anita – A tanfolyamra abszolút elvárások és előítéletek nélkül jöttem, mert sosem tanultam semmit a médiáról, de érdekelt. Tetszett, hogy kevesen vagyunk és az egész légkör,,laza” és az anyagot is egy tanárainknál fiatalabb, korban jobban hozzánk illő személy mondja el egyszerűen, érthetően, példákkal alátámasztva. Sok gyakorlati feladatot oldottunk meg. Cikkeket szabadon választott témákban írhattunk, ami azért volt jó, mert a suliban kevés lehetőségünk van szabadon alkotni. 

Barabás Noémi – Nem bántam meg, hogy eljöttem. Később csatlakoztam a csoporthoz, de amikor beléptem rögtön barátságosan fogadtak. Csodálatosan éreztem magam. Érdekesnek találtam amikor az újság, a szerkesztőség felépítéséről beszélgettünk. Sok új dolgot ismertem meg. Jó lenne, ha lenne még sok óra, szívesen járnék!

Bédy Jármila – Jó volt itt lenni a többiekkel, rengeteget nevettünk. A osztály igazi kis közösség lett. Sok új ismeretet szereztem. Megtudtam, hogy milyen egy lapnál dolgozni, kötelességeket teljesíteni. Örülök, hogy jelentkeztem az akadémiára.

Földházi Dalma – Számomra nagyon fontos volt, hogy itt lehettem, mert újságíró szeretnék lenni. Különösen az szerzett örömet, hogy megismerkedhettem Sipos Jenővel és Hanga Zoltánnal .
Athina egyenlő partnerként kezelt bennünket és mindenkinek adott lehetőséget a megnyilvánulásra. 

Kaczvinszki Alexandra –. Színesek és változatosak voltak az órák. Összekovácsolódott a csapat. Barátokat szereztem és tapasztalatokat. Nem bántam meg, hogy anyukám unszolására eljöttem.

Kretz Bence – Jól éreztem magam az órákon, remek volt a hangulat. Tetszett, hogy együtt beszéltük át a cikkeket. Kár, hogy csak én voltam egyedül fiú. 

Nagy Eszter – Örülök, hogy lehetőségem adódott a tanulásra. Fontosnak gondoltam az újságírás, mint szakma megismerését. Úgy érzem, fejlődtem is ezalatt a pár hónap alatt. Élveztem az órák gyors, pörgős mentét és azt, hogy nem voltak olyan kötöttek az órák, mint az iskolában. A sok információ és rengeteg válasz miatt könnyű volt figyelni a tanagyagra. Ha mondandónk volt, nem szorult belénk, ha kérdésünk volt, kimerítő választ kaptunk.

Nagy Felicia Daniela – Tetszett, hogy sokat nevettünk és közben még tanultunk is. Sipos Jenőnek különösen örültem. A hírolvasás rendkívül szórakozató volt. Szerintem klassz, hogy most már más szemmel nézek az újságokra.

Sárkány Eszter – Nagyon jól éreztem magam, sokat poénkodtunk és közben tanultunk is. A társaság is nagyon jó volt, főként a rengeteg nevetés fog hiányozni.
 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény búcsú vége diákújságíró diákújságírás teérted akadémia sárkány eszter bédy jármila nagy felícia daniela földházi dalma barabás noémi kretz bence kaczvinszki alexandra agócs anita julius athina

A bejegyzés trackback címe:

https://teertedakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr882497105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása